sobota, 5 kwietnia 2014

rzecz o Maniowym pokoju

Bazę pokoju przygotowaliśmy ponad rok temu (ehh). Niestety niewiele się w nim do dziś zmieniło. No w każdym razie nie na lepsze - w miejscu kołyski stoi suszarka na pranie i pojemnik na grubsze materiały do szycia ;)
Pokój był przed laty królestwem Prababci Mani.
60-letnią podłogę odnawiał D., zdzierał tynki, kuł ściany, kładł gładź, malował (najgorszą do malowania farbą ever! ale sam wybierał :P), a parapet, kaloryfer i drzwi ogarnęłam ja.
 Szafa od zawsze (no prawie, bo od lat 60 - chyba 1965 ma wybity na metce na plecach) była w tym pokoju, przeszła rekonwalescencję kilka lat temu. Niedługo dołączy do niej biblioteczka z kompletu. O ile będę miała kiedy i jak ją pomalować. Będzie mięta! :D

Zeszłej wiosny pokój wyglądał tak:

różowy kotek od M. ze ZręcznejRoboty, reszta od matki
 kołyska <3 to prezent od przyjaciół Dziadków


 cotton ball lights kupione 3 lata temu jako dekoracja na nasze wesele :)



tak prezentuje się teraz:

 sowia gałka, która rozmazała się na pierwszym planie ;) od decorolka.pl/


 część Marysinej biblioteczki (w tym książki po rodzicach), która czeka aż właścicielka podrośnie
 cudowny, mięsisty i mięciutki dywan od M. ze ZręcznejRoboty
 koszyki jak wyżej :)
szafę z zewnątrz malowałam ja, a od środka, hmm.. vivat Ciocia Basia :D

a już wkrótce, mam nadzieję, pokój nabierze wreszcie rumieńców, tzn zamieszkają w nim nasze wytwory, domek dla lalek itp :)
na pewno będzie mięta i łosoś lub pudrowy róż, mam nadzieję, że dzięki szafie, szarości i czerni nie będzie zbyt słodko
takie klimaty, jak prezentuje Mania ;)
 (kot miętowy to nieudolna podróbka cudownych GU kotów, musimy zgłosić się po oryginał :D )

spódniczka od niezastąpionej Kury d.

2 komentarze:

  1. Zapowiada się fajnie. Mi się szfa podoba, trochę łamie stereotypy o dziecięcych pokoikach :) I dywanik the best of the best ale M podpatruję od jakiegos czasu więc się nie dziwię. I książki wiadomo, pierwszorzędna sprawa. Wyczekuję kolejnych zmian w pokoju. Powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafa jest imho najlepsza w pokoju (no, zaraz po dywaniku) :)

      Usuń