czwartek, 13 marca 2014

Łatwa czapka w 5 minut i migawka spacerowa

Klik powinien powiększyć zdjęcie, które w oryginale nie mieści się w szablonie - jeśli klik nie działa chodźcie na Facebooka
Potrzebujemy:
koszulki/bluzki/itp albo kawałka bawełny/innej tkaniny/dzianiny na metry ;)
nożyczek/noża+maty
aktualnej/za małej czapki na wykrój
nici
igły lub maszyny do szycia ;)
szpilek
ew. flamastra, polecam znikający

najważniejsze jest równe zszycie "dołów", reszta leci sama, przyjemnego noszenia - Marysia nosi jedną z czapek np tak:
na hipstera
na smerfa
 zwyczajnie
 a czasem przestaje nosić, o tak:
 :D
i dowód na to, że dziś też spacerowo, tym razem u taty w pracy

Królowa Maria śpi, więc znowu mało pisania, bo wracam do szycia, adios :)

8 komentarzy:

  1. klik działa :)
    drzwiczki widzę?!
    Mania jak zawsze cudna, kocham to zdjęcie 3 od dołu!
    masz wykrój na duży łeb?
    sorry, że tak chaotycznie, padam na pysk.
    uściski!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano drzwiczki :D D. bał się o swoje gry, a Mania zbytnio interesowała się też kablami
      nie mam wykroju, ale mam kilka swoich czapek :D

      Usuń
  2. Zapomniałam ci na fb napisać więc piszę tutaj: Używasz szpilek-wow...ja bardzo, bardzo rzadko....aż się dziwię że równo bez nich zszywam:)
    Ostatnie zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dawniej szyłam bez, ale o wiele wygodniej z nimi, nie trzeba ściegu pilnować podczas szycia :)

      Usuń
  3. właśnie coś takiego leży już wykrojone i spięta szpilkami tylko czeka na zszycie. tylko nie pomyślałam że z t-T-shirtu tez da radę. dzięki za pomysł, będę działać.
    jeśli masz jeszcze jakiś PROSTE sposoby na ciuszki to ja chętnie very very

    ps. wspominałaś coś o @ do mnie nic nie dostałam i nie wiem czy nie skrobnęłaś czy nie doszło

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. będę szyć łatwą koszulkę dla M. i może legginsy (chociaż to z gumką, więc nie wiem, czy takie proste ;) ) i jeśli wyjdzie to wrzucę :)

      Usuń
  4. Marysia w czapce czy bez wygląda równei uroczo :)
    a przepis na czapke rewelka ;) na pewno wielu sie przyda

    OdpowiedzUsuń