wtorek, 28 stycznia 2014

Projekt 52?

My jak zwykle spóźnione, raptem o 4 tygodnie :P ale dołączamy do projektu 52
więcej o nim tutaj

dzisiaj pierwsza część zaległych zdjęć

1/52


2/52


drugie to może nie portret, ale w drugim tygodniu tego roku Marysia była nietwarzowa ;)


i jeszcze kilka migawek tegorocznych

 zaciesz u taty. Zgadnijcie, kto tego dnia serwował Mani kolację?

 uszy + smoczek - zębulce!
coś tam zaczyna być widać pod dziąsłami, dolne dwójki szarżują

na luzaka

up up

and above ;)

8 komentarzy:

  1. Ale macie fajne partalony! i jedna i druga para! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Noo też takie chcialam, ale moje nogi nie chciały w nich dobrze wyglàdać;)

      Usuń
  2. Maryś! <3 Jak Ona rośnie!
    Cudowna jest! A spodenki wyglądają na Niej genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noo zaraz będzie taka dorosła jak Oli ;)
      obłowiłyśmy się na wyprzedaży, mamy teraz tyle ciuchów, że nie wiem, kiedy będzie w nich chodzić ;)

      Usuń
  3. Nie znam Was osobiście, ale wydaje mi się, że Mania to wiecznie szczęśliwe dziecko co? :)

    Dołączam się do ochów i achów nt. spodni :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gdy patrzę na zdjęcia też mi się tak wydaje, ale chyba sekret tkwi w tym, że gdy nie jest szczęśliwa to ja mam ręce zajęte zabawianiem jej i nie mogę robić zdjęć ;) ale ogólnie jest coraz bardziej pogodna :) za to jej kilka tygodni młodsza kuzyneczka Hania chichra się non stop - to jest wiecznie szczęśliwe dziecko :D

      PS spóźniona przesyłka powinna już niedługo do Was dotrzeć

      Usuń