niedziela, 10 listopada 2013

Wstążka, sznurek, sznurowadło!

czyli ekspresowa relacja z pierwszego tygodnia zabawy z projektem samo_się

matka nie miała czasu na szycie, ozdabianie i kombinowanie, bo Mania ma fazę na zabawę z rodzicami, względnie kotem (a tu potrzebny jest nadzór)
postawiłam więc na minimal i recycling :D
ale za to miałyśmy duuużo czasu na wspólną zabawę, poniżej króciutka fotorelacja z imprezy - bawiłyśmy się codziennie, ale zdjęcia głównie z jednego dnia

1. kłębek wstążek!
(najlepszy dres ever - spodnie od kury d., bluzka od zezuzulli no i dywan od zręcznej roboty :) )

2. podziurawiona puszka
różne kolory i faktury wstążek i sznurków
są supełki, wstążki można przeciągać z jednej strony puszki na drugą
zamknięta w środku szpulka nici zapewnia efekty dźwiękowe
puszka turla się, można ją ciągnąć -> zachęca do przemieszczania się

3. kółeczko-gryzak + wstążki
banał a działa :)
4. Indyk od Hally
od kilku miesięcy nieustająco i dzielnie na posterunku zabawy i przytulania :D
z każdym dniem znajomość M. i Mr. Indyka nabiera rumieńców
5. słoniki, czyli miętolnik, ciumkatka

6. inwencja twórcza Marysi - czyli pasek aparatu i wstążka przy misiu

no, to zmykamy do Babci, adioooosz

PS koniecznie zajrzyjcie w tym tygodniu do skarpetkowa, będzie się działo! :D

18 komentarzy:

  1. I pomyśleć ze to tylko kawałek wstążki. Pięknie się córka bawi

    OdpowiedzUsuń
  2. A podobnie u mnie jest kolorowo:P U Was to dopiero różnorodność fakktur i kolorów:)))))
    Zabawka z puszki to mój zdecydowany faworyt, myślałam nad czym podobnym z butelki plastikowej ale w końcu nie zrobiłam....muszę nadrobić:)))))
    PS. nad pierwszym zdjęciem jeszcze powinno być że dywan zdziałany przez zRęczną Magdę <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. największym braniem i tak cieszył się pasek aparatu :( ;)
      uf, dopisałam :D

      Usuń
  3. świetna puszeczka! ja wlasnie worze taki kartonik z ktorego beda wstazki "wychodzic" ale juz pewnie nie zdarze dzisiaj zdac relacji w projekcie :) mimo wszystko zapraszam na nasza pierwsza relacje sprzed kilku dni mamailaura.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. dzięki:) na ten tydzień kompletnie nie mam pomysłu ;)

      Usuń
  5. Takie proste rozwiazania ,a ilee zabawy :) Suuper :) Slicznie corcia Wam rosnie :):)Pozdrawiam Was Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. córka minimalistka mi chyba rośnie ;)

      Usuń
  6. folkowa Mania w serdaczku - słodkości :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale swietna sesja! I jaka Mania zaabsorbowana nowymi zabawkami. Rewelacja po prostu.
    A tam gdzie ma ten owczy kubraczek/kamizelke to normalnie bomba. Masz Skarpetko niesamowite pomysly na stylizacje swej corki.

    Pozdrawiam serdecznie z upalnego Krolestwa Khmerow
    CiniMini

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :) tylko proszę nie stylizacje, ja ją ubieram tylko. na razie :D
      pozdrowienia z deszczowego Królestwa Smogu ;) uważajcie na siebie!

      Usuń
  8. Super zdjęcvia. I puszka mi się bardzo podoba, jutro taka zrobie młodemu :)

    OdpowiedzUsuń