poniedziałek, 7 października 2013

królowa Maria

krótka zapowiedź tego co, mam nadzieję, uda mi się pokazać już niedługo
 spontanicznie sklecam różne gadżety, bo prawdopodobnie jutro Maryś będzie profesjonalną modelką, aaa trzymajcie kciuki! :D
EDIT właśnie dostałam info, że najwcześniej w sobotę, no to gadżety nie będą takie spontaniczne ;)

testowanie cyferki
 serio, takie dziadostwo dałaś mi do ręki?
dziękuję raz jeszcze za życzenia zdrowia i nie marudzenia, imprezka była super, udało mi się nie zarazić Mani ani, o dziwo! D., ale Maruda to moje drugie imię, w chorobie się tylko odrobinę mocniej odzywa ;)

Anioł Stróż dla Hani, której pupę można było podziwiać w poprzednim poście ;)

i zajawka prezentów dla Maniowych Babć, które też się w ostatnim poście pokazały
uwielbiam jesień, ma tyle energii, że ojra ech -> http://www.youtube.com/watch?v=_YPD9A-LLsA

i kolejny PS
moje włosy miały kilka tygodni temu zaszczyt oddania się w ręce pięknej Pani Marty z Włosoróbstwa!
poniżej wpis o tym, co zostało wyczarowane na mojej głowie.
niestety jest jedno zdjęcie, na którym widać moją prosięcą twarz, proszę na nie nie patrzeć :P
matka na Oncebeauties

15 komentarzy:

  1. Ale się uśmiałam :) Świetne zdjęcia ! Uciekam teraz na Wasz drugi blog pooglądać co tam w skarpetkowie słychać bo słyszałam że super rzeczy robisz :) Odwiedźcie nas na lulcialula.com ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzymam kciuki za modelkę! :)
    Zdjęcie z koroną b o s k i e! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A to z prosięcą twarzą nie przesadzaj! Kopa dostaniesz w d.. pupę :D

      Usuń
  3. świetna korona! Mania na pewno będzie super modelką :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, jeśli tylko łaskawie będzie miała ochotę pozować;)

      Usuń
  4. Jak słodka Córcia :) trzymam kciuki za modelkę i czekam na efekty pracy ;)

    http://rodzice-plus-dziecko.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Przesliczna Kruszynka :):):) Cudna ,urodzona modelka :) Pozdrawiam Was Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No i jak Ci się to udało, że malutka ma na głowie COŚ i tego nie ściąga?? U nas nie ma najmniejszych szans na opaskę jakąkolwiek - ku uciesze tatusia który tych nie znosi. Tak czy inaczej postać z córki Twej cudowna! :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. sekret tkwi chyba w tym, że Mania nie wpadła na to, że można ściągnąć ;)
      albo jest próżna i jej nie przeszkadzają, dzięki:)

      Usuń
  7. No korona marzenie:))))))Ja zrobię Wice z filcu...widziałaś u Patuhal inspiracje???Ja padłam:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie sklecam jakąś notkę a tu mi wyskoczyło, że coś napisałaś;) nie widziałam, ale mam różniste te korony w inspiracjach na pinterest:) w ogóle dzięki sesji się zmobilizowałam i cokolwiek zrobiłam, bo inspiracji tony a jakoś zapału brakowało ;)

      Usuń