niedziela, 27 października 2013

jesień w górach

lubimy najbardziej na świecie!
tzn zaraz obok zimy w górach.
i wiosny.
no i lata ;)

Mania w poszukiwaniu korzeni odwiedziła Prababcię i Pieniny
(Dziadek za młodu był flisakiem, gdzieś w szafie, na strychu u Prababci, wisi jego piękna, niebieska, wyszywana kamizelka)
jak można wnosić po reklamie widocznej na zdjęciu - Mania po raz pierwszy w życiu znalazła się poza granicami Polski. bez dokumentów! ups

zdjęć mało i kilka telefonowych, bo matka zapomniała aparatu, wszystkie "aparatowe" są autorstwa Dziadka

karmiliśmy kaczki i klenie (tych drugich nie uświadczycie na zdjęciach, bo uciekały przed kaczkami)
poniżej - Mania ma wreszcie zdjęcie z Dziadkiem, Babcią i matką - tylko który cień czyj?
 Dunajec, flisacy i schronisko Orlica

i coś dla Cioci Hally :)

w następnym poście kilka słów o Projekcie Samo_się, który startuje już za tydzień!

12 komentarzy:

  1. Dojrzałam już na wcześniejszym zdjęciu:))))) To się Indyk wozi...świat poznaje...:))))
    Jesień w górach jest piękna faktycznie..też taką lubię...tym bardziej jak jest tak ciepło jak dziś:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nooo Indyk się wozi i wzbudza czasem większą sensację niż Mania:)
      właśnie się zorientowałam, że właściwie nie pokazałam gór na zdjęciach;)

      Usuń
  2. Mania po wojażach odjechała :)

    Piękna jest jesień w górach, to prawda, no w tym roku nie przekonam się o tym a szkoda :)
    Buziaki :* W tym tygodniu spodziewaj się przesyłki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale za to jaka w przyszłym roku cudowna jesień Cię czeka :)

      Usuń
  3. Dobrze, że Marysi straż graniczna nie zatrzymała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na taką okoliczność mieliśmy przygotowany plan - dziadek blokuje strażników, babcia myli pościg umykając z pustym wózkiem a ja z Manią cichaczem wracamy na ojczystą ziemię ;)

      Usuń
  4. Suuper wyjazd :):) Fajnie jest tak spotkac sie z rodzinka :):) Zapraszam Cie Kochana na moje Candy Roczkowe :):) Pozdrawiam :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ile szczęścia Mania prababci dała :) zresztą po Niej, mojej ukochanej babci, ma imię :)

      Usuń
  5. I moje pieninskie strony odwiedzone .... jesień w górach piekna,zwłaszcza w tym roku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w zeszłym też była piękna, tylko krótka ;) już się czaję na przyszłą i górskie spacerki z M. w nosidle

      Usuń
  6. OOOO!!! Jak ja teraz pękam z zazdrości...Jesień w górach zawsze mnie wzrusza, a niby to takie banalne. Dobrze Wam oj dobrze...

    OdpowiedzUsuń