piątek, 13 września 2013

nie lubię wampirów jak jasna cholera!

mam zdjęcia, mam pomysły na posty, słowa same cisną się na palce;) ale gdy przychodzi co do czego (czyli ja do bloggera) wena pryska. Zdjęcia tracą na zajebi!@#ści, okazują się źle skadrowane, prześwietlone, rozmazane, a teksty wtórne, idiotyczne i o dupie (nomen omen) maryni :D
z tego wszystkiego przy poście 4-miesięczniaczka zapomniałam o zdjęciu porównawczym, oto i ono:


 pojutrze Mani stuknie kolejny, piąty!! już, miesiąc i w swej wielkiej i niezmierzonej mądrości doszłam do wniosku, że zdjęcia w kołysce to nie był najszczęśliwszy pomysł, bo Kruszynka już się w niej właściwie nie mieści :P ale ta sama mądrość kazała mi zaopatrzyć się w nowy rekwizyt, który posłuży nam za punkt odniesienia w dokumentacji wzrostu Mani w drugim półroczu - o rany, straszne zdanie, coś mi się pióro ciężkim zrobiło ;)



na ostatnim zdjęciu Mania ma na sobie koszulkę od Zezuzulli, którą wygrałyśmy w Konkursie z Przytulakiem, organizowanym przez Hally.
Koszulka jest cudowna - mięciutka, ciepła i śliczna! Rozmiarowo trochę jeszcze na Marysię za duża, ale w takiej luźnej też mi się podoba. A tak prezentuje się w niej od twarzy strony:



testy organoleptyczne wypadły zadowalająco
bombowa jest no!

ps. kocham Kabaret Potem, im starszy tym lepszy, ktoś jeszcze?
lubię piątki, niechby i trzynastego, ale do dzisiejszego mam pewne wyrzuty - niemiły listonosz przyniósł smutek w kopercie. Nie jakiś wielki, ale jednak. Nic to, Mania nie pozwala się smucić, bo wiercąc się na macie z brzucha na plecy, z pleców na brzuch zawinęła się tak w cały ekwipunek, że chichocze z matą na twarzy ;) buziaki:P

5 komentarzy:

  1. Rośnie Mania, nie ma co ale koszulka jest oversize ;) to posłuży Wam długo. No chyba, że zostanie...zjedzona ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszulka świetna i jak widać właścicielce przypadła do gustu :)
    Jak ten czas leci! Niedawno pamiętam jak zamieściłaś na bogu to pierwsze zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja dopiero co test robiłam a tu już prawie półroczne dziecko mam;)

      Usuń