czwartek, 5 września 2013

morskich opowieści odcinek ostatni

no bo ileż można?



pierwsze wakacje Mani przeszły do historii już kilka tygodni temu i trzeba iść dalej, ale matka ciągle nie może uwierzyć, że była z własnym dzieckiem nad Bałtykiem. Przecież dopiero co był 1998 rok, była tam po raz kolejny, jeździła na rolkach, rozbiła szklankę z colą, szukała grzybów w czerwcu i chowała się pod kołdrą przed strasznym komiksem wypożyczonym z nadmorskiej biblioteki. Do dziś czuje zapach owsianki i pamięta sztućce ze stołówki, jaskółcze gniazda, każdą dziurę na boisku i huśtawkę, z której spadła jej wakacyjna miłość :D

 







no, to był ostatni wpis o wakacjach, obiecuję! :P

zapomniałam o moim ulubionym zdjęciu całej naszej trójki :D
 

9 komentarzy:

  1. Jak dla mnie może ich być więcej:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w przyszłym roku kolejne odcinki, mam nadzieję :)

      Usuń
  2. Te Wasze zdjęcia są energetyczne, że aż biegać by się chciało (a nie ciepię :P). PS własnie wybieramy się gdzieś na wakacje. Nad morze lub w góry, na Mazury lub do południowych sąsiadów... ;) Szukamy dobrego miejsca dla rodziców z dzieckiem, coś polecisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też nie cierpię, chociaż w sumie od liceum nie próbowałam, może już lubię :D

      ps strasznie się rozpisałam w komentarzu u Ciebie, a nic konkretnego w końcu nie poleciłam. W Rabce jest kilka fajnych miejsc, w końcu to miasto dzieci świata, ale najlepsze (Dziadki) niestety zarezerwowane na kilka lat;) Kresówka jest super cisza, konie za płotem, rzeczka, a pycha jedzenie jest w pokojach gościnnych "Siwy Dym", tylko nie wiem, jak tam dla dzieci. Ale jeśli chcecie góry czyli Tatry, to w Zakopanem polecała coś E. z bloga oliskowo, ja tam znam tam tylko jeden nocleg - ciotka ma pokoje, ale dawno nie byłam, więc nie wiem, jak to wygląda teraz.

      Usuń
  3. Ja tam też mogę Was podczytywać bez końca :D :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale w kółko o tym samym? ja już się znudziłam, a co dopiero Wy :P

      Usuń
    2. Nie no w kółko o tym samym to nie :D Ale z każdej notki cieszę się bardzo :)

      Usuń