niedziela, 29 września 2013

jaki ojciec taka córka

niedaleko pada jabłko od jabłonia ;)
cudowna koszulka, którą zbrukałam napisem, od Agaty, czyli kury d.
muszę kupić flamastry do tkanin i poprawić, dotąd, tzn w liceum:P malowałam tylko dorosłe koszulki i literki były większe/prostsze a tutaj takie brzydkie plamy wyszły :|
niemowlę w czarnej koszulce? w dodatku satanistycznego zespołu? :D o nazwie death? i to w niedzielę? wyrodna matka!
rację miała pewna Starsza Pani Dobra Rada (znacie takie?), gdy kilka dni temu zwyzywała mnie od wyrodnych matek. zwyzywała, wykrzyczała raczej, na pół ulicy.
Mania nie miała wtedy na sobie tej koszulki - za co więc, zapytacie gromkim chórem?
Otóż za karuzelkę przymocowaną do Marysinowego wózka - dziecko dostanie przeze mnie zeza!
uwaga, oświadczenie:
Maniu, jeśli będziesz to kiedyś czytać swoimi zezowatymi oczami - przepraszam :P

 

12 komentarzy:

  1. Coreczka tatusia :):) Suuper koszulka aaa starszymi paniami sie po prostu nie przejmuj :):) Ja wlasnie malowalam na bluzeczkach dla dzieci ,ale pastelami do tkanin :):) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Buziaki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no, niestety cały tatuś ;) normalnie się nie przejmuję, ale ta była chyba chora i autentycznie mnie przestraszyła swoją agresją :|

      Usuń
  2. Franek i tata też lubią mieć te same T-shirty ! :) Koszulki cudne bardzo w naszym guście:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) w następnym poście koszulka mniej mroczna, podobna do maminej ;)

      Usuń
  3. Takie panie i ciocie dobre rady mnie denerwują strasznie, a jeszcze wszystko przede mną :P

    Córeczka Tatusia w każdym calu, a 3 pierwsze zdjęcia boskie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie już w ciąży zaczepiały, może ta wyrodność z twarzy bije i Cię ominie ;)

      Usuń
  4. Hehe...uśmiałam się ze stwierdzenia tej Pani. Zreszta mnie nic chyba nie zdziwi..ja na co dzień od tesciowej słyszę różne kwaitki:P
    Koszulka mega:))))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biedaku, musisz być aniołem cierpliwości ;)

      Usuń
  5. :D ciocia dobra rada mnie rozwaliła :)))) ale i koszulki piękne :)
    pozwolisz, że będę zaglądać częściej, bo wesoło tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Koszulki fantastyczne. A takie ciotki dobre rady to i my dobrze znamy. Ciętych ripost na takie teksty Ci u nas dostatek chociaż czasem jak coś usłyszę, to mnie tak zatka, że ledwo żyję ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, w tym przypadku miałam podobnie, babka się rzuciła z mordem w oczach, więc zgłupiałam i... podziękowałam :P :D
      chętnie poczytam o Twoich ripostach - gdybyś wrzuciła posta doświadczonej w bojach może mogłabym w przyszłości skorzystać ;)

      Usuń