piątek, 2 sierpnia 2013

ostatni seans - notka dziękczynna :D

tę notkę wrzucam jeszcze publicznie, bo muszę podziękować otwarcie;)

za górami, za lasami, żyje Hally z bobasami
u której wygrałyśmy konkurs z przytulakiem, tzn właściwie skarpetkowo wygrało, bo wmarysiowie chyba jeszcze wtedy nie było ;)
dzisiaj przyszła wielka paka a w niej m.in. to, co poniżej prezentuje Maryś

 
konkurs polegał na zaprojektowaniu przytulaka marzeń - od razu wiedziałam, jakiego pluszaka chciałaby Mania - ma swoją ukochaną poduszkę, która nie jest zwykłą poduszką do leżenia, jest poduszką do patrzenia
oto INDYKI

a to nasz projekt indyczego przytulaka


i nagroda od Hally w objęciach właścicielki




jak widać na zdjęciach - jest CZAD! :D
Indyk niestety zepchnął w kąt dotychczasowego faworyta - kotecka od mamusi :P
Mr I. jest z cudnego, mięciutkiego minky, do tego cudne patyczakowe nogi, uroczy gulgul (ten czerwony zwis nad dziobem), zalotne tasiemki do miętolenia i zawadiacki czerwony czub - ideał :D
 zdjęcie Mr Indyka, na którym będzie więcej Indyka niż Mani, dorzucę później, bo teraz drzemie razem z M. :)

poprosiłam przy okazji o kostkę i gryzaczek, Mania wzięła je już w obroty:


nie wiedziałam, że ma tak obcykaną koordynację, do tej pory nie trzymała niczego w obu rękach jednocześnie, widać byle czego brać nie będzie, czekała na wypasioną kostkę. Kostka ma ukrytą grzechotkę, drewniane kółeczko, indyka!! z wystającymi metkami i nogami, literkę "M" i pacyfkę z czarnego seksi skaju, jabłuszko, gruszkę, domek, tysiąc metek, no, jest bardzo smakowita!:)



metka, o którą jestem zazdrosna :D


gryzaczek jeszcze nie jest do końca oswojony i zdarza mu się zbłądzić do oka;)
jest to cudny stworek-niewiadomek, z groźną brwią, kaszą w środku i długaśnym ogonem, chyba pysznym, bo obślinionym do potęgi

w paczce była jeszcze sukieneczka, ale ją pokażę, gdy troszkę z nią podziałam

HALLYYYYYY jeszcze raz przeogromniaste dzięki racz przyjąć, tym razem publicznie :D

przypominam, że w weekend zamykamy teatrzyk

9 komentarzy:

  1. Widzialam twoj rysunek i rzeczywiscie baardzo fajny pomysl mialas :) Suuper wyszlo :) Taak sie przygladam kostce i normalnie nabralam checi ,aby do kompleciku uszyc jakas dla kuzynki :) Jest rewelacyjna :) hmm grzechotke mam jakas od malej moglabym do srodka wlozyc :) Ciekawe czy wogole umialabym ja poskladac dobre pytanie :):) Suuper prezenty dostalyscie :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :) Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana tyyyyyylu komplementów naraz to chyba nie słyszałam:) Cała się rumienie, śmieję pod nosem i dziękuję....bo sama wiesz, że trochę tremę miałam...czy się Mani spodoba:) A sukienka, myślę że bez problemu przywrócisz ją do stanu właściwego.....zrobiłabym to ja ale chciałam Wam już to wszytko wysłać:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. PS.o metkę nie bądź zazdrosna tylko sobie zamów swoje....wystarczy słowo i podeslę Ci namiar na sprzedawcę....realizacja ekspresowa:))))))

      Usuń
  3. super wkurzony indyk :)
    wogóle Mania jest przeurocza :)
    można dostać pozwoleństwo podglądania Was cały czas ??
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. po lekturze przedostatniego posta mogę napisać tylko tyle: są jeszcze dobrzy ludzie na tym świecie:))
    i najważniejsze, ze Mania szczęśliwa i zadowolona;)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudeńka wyczarowała Hally :) ma talent :)

    A Marysia widać, że zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super indyk :)
    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do siebie :)
    Ania :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale wielgachna ta kostka :D Mnie zachwyciło jabłko :)

    OdpowiedzUsuń