wtorek, 6 sierpnia 2013

nie ma jak u taty

zabieram się za tego posta od niedzieli, może wreszcie się uda
 świeżych zdjęć brak, bo nie wzięłam aparatu
u Dziadków jest super, kocing na trawingu, wiaterek, basenik, obiadki :D
i tylko D. nie ma, buu
 ale gdy jest to jest tak:
...
szpitalne zdjęcie z pierwszych godzin tatusiowania i dowód na to, że M. od urodzenia zadziera nosa
...
pierwsza drzemka w domu, już zapomniałam, jaka Mania była maleńka
...
i dla porównania kluseczka:
...
moje ulubione :D przepraszam za goliznę
...
  poranna sobotnia kawka w doborowym towarzystwie
...
i znowu maleńka M.
 ...
D. i jego dwie największe miłości
...
a tak sobie gadali jakiś miesiąc temu
...
słodziaki mają identyczne stopy, podobne oczy i tak samo przeciągają się po udanej drzemce
pewnie za dużo zdjęć, ale i tak zrobiłam odsiew, ach uwielbiam ich razem <3

D. jest najfajniejszym tatą ever a dla mnie nieocenioną pomocą

Mania rośnie na córusię tatusia, ale może będzie wolała mamusię, gdy zdradzę jej, co pomyślał D. kiedy zobaczył ją po raz pierwszy - "O !@# wygląda jak kosmita ale pokocham jak swoje" :P
tylko ciii, nie mówcie mu, że wiecie! :D

a już za kilka dni jedziemy nad Bałtyk, będzie to dość magiczny wyjazd, a dlaczego? napiszę po powrocie :)

8 komentarzy:

  1. Hahaha komentarz Tatusia najlepszy. ;D
    Szczęśliwy tata z jeszcze szczęśliwszą Córcią - piękny to widok i oby jak najczęstszy.
    Moja Mała to też Córunia Tatunia, tak to jest z dziewczynami. :)

    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. haha moj maz tak samo mowi :):) Tak sie wlasnie zastanawialam co u Ciebie slychac. Suuper zdjecia ,aa dzieci to prawda taak szybko rosna ech nawet nie wiem kiedy ten czas tak szybko ucieka. Slicznie Wasze Sloneczko sie usmiecha :):) Teraz jak zmienilas w ustawieniach nie widac jak dodajesz posta, dlatego fajnie ,ze poszukalam i ze zajzalam :) Suuper ,ze pojedziecie na wakacje :):) Na pewno beda niezapomniane :) Pozdrawiam Cie Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słowa Tatusia mnie powaliły :) ale od razu widać, że rośnie Córeczka Tatusia :)
    Wypoczywajcie :* a gdzie dokładnie nad Bałtyk?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byliśmy w Sianożętach, między Kołobrzegiem a Ustroniem Morskim :)

      Usuń
  4. Uwielbiam Was :D

    Zachłannie czekam na każdy nowy post ... tymczasem ... wspaniałego pobytu nad morzem :)

    Pozdrawiam ciepło :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękujemy, może jutro uda się wrzucić jakiś post :)

      Usuń
  5. Ja też uwielbiam tausiowo-dzieciowe fotki więc czuję braki...zdjęć mogło być więcej:)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znad morza mam sporo tatusiowych fotek, będą :)

      Usuń