niedziela, 18 sierpnia 2013

młody człowiek i morze

wróciliśmy!
było pysznie, ale zdecydowanie zbyt krótko - wiadomo

wspominałam w ostatnim wpisie, że wyjazd będzie trochę magiczny - rok temu Mania była już z nami na takim samym wyjeździe, kąpała się w tak samo lodowatym morzu i spała w tym samym łóżku.
Jeszcze o niej nie wiedzieliśmy, chociaż coś podejrzewałam. Zrobiłam nawet test ciążowy, ale nic nie wykazał. Jednak to dziwne przeczucie było na tyle silne, że nie pozwoliło mi popijać rybek piwem (dopiero test zrobiony po powrocie z wakacji, w domu, chyba równy rok temu!, potwierdził przeczucia).
W tej słodkiej nieświadomości podglądałam małe dzieci pożerające piasek i wzdychałam do D., że fajnie byłoby za 2-3 lata przyjechać z potomstwem nad Bałtyk. No, a że D. trochę w gorącej wodzie kąpany i dwa razy powtarzać mu nie trzeba, to zamiast po 2-3 latach pojechaliśmy po roku :P

ad rem, w zeszłym roku powitanie morza, zaraz po dotarciu na miejsce, wyglądało tak


a w tym tak


:D

(tak, mam na sobie te same ubrania - mój ukochany zestaw podróżny)

ciąg dalszy morskich opowieści nastąpi gdy Jaśnie Maria pozwoli

9 komentarzy:

  1. Suuper zdjecia :) Mam nadzieje ,ze wyjazd sie udal ,ze malutkiej sie podobalo :):) Pozdrawiam Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było super, Mania chyba zadowolona:) jutro postaram się zajrzeć do Was, buziaki

      Usuń
  2. Haha dopiero na koniec zobaczyłam, że taki sam zestaw masz na sobie :D Ale to też znak, że po ciąży wróciłaś do swojej figury :D

    Czekam na ciąg dalszy opowieści :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wolałabym, żeby ciuchy sprzed ciąży były na mnie za duże, bo i figurę miałam żadną :D

      Usuń
  3. Lubię Was poznawać :)

    Pozdrowienia :]

    OdpowiedzUsuń
  4. I Twój Mąż miał rację....niech Mania się popluska....my już za 3 tyg wyruszamy....i już wiem że bedzie za krótko....:(((
    A zestaw wakacyjny mam swój niezmienny od 4 lat:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, chodziło mi o to, że dziecko planowaliśmy za 2,3 lata licząc od zeszłych wakacji;)
      ale Wam dobrze, że wyjazd ciągle PRZED Wami:) planując i wspominając zawsze kilka chwil można sobie do wakacji dodać;)

      Usuń
  5. A ja się zastanawiałam, gdzie Was wywiało :)

    OdpowiedzUsuń