piątek, 12 lipca 2013

w czasie deszczu

dzieci się nudzą!



Mania ma fazę na karuzelki, które kupił jej D. Pełnowymiarowa grzecznie została w domu, a wersja mini-przenośna jeździ z nami wszędzie - przy wózku, foteliku samochodowym, można ją przymocować do łóżeczka drewnianego i turystycznego. No czad.
Szkoda tylko, że karuzelka zrobiona przeze mnie nie zrobiła u Mani takiego szału :(

Wczoraj i dzisiaj mieliśmy testować dmuchane baseniki, ale pogoda miała inne plany, pfff.

Mania zwiedzała więc pokój Cioci B.

- z pobłażliwością znosiła wygłupy D.

 


 - a wygłupy mamy ją rozśmieszały :P


- z wielkim zainteresowaniem przyglądała się zębom, pewnie też chciałabym mieć


- pies był zdziwiony, że Mania to nie kot, którego miejscówkę zajęła


 - trasa zwiedzania pełna wrażeń :D ale krótka, przyszedł więc czas na leżakowanie i słuchanie z D. odgłosów wydechów motocyklowych - Mania była zafascynowana i piszczała przy co głośniejszych, nieodrodna córeczka tatusia, kurde


 - mi włosy wypadają, Maniowe się wycierają, a D. ma co najwyżej przetłuszczone, skubany


 - nawet wydechy mogą się znudzić


Wasze komentarze zainspirowały mnie do wypróbowania innej formy kąpieli - wzięłam prysznic, potem napuściliśmy wody do dużej wanny Dziadków, rozebrałam się prawie do rosołu i wskoczyłam do wody, a D. miał dać mi Manię. Ale Marysi było tak dobrze na ręce u taty, że wcale do mnie nie chciała, tylko wierzgała nogami i machała rączkami, wyrywała się by pływać. Chlapała, piszczała, no czysta radocha!
To wiemy już, że Mania uwielbia się kąpać, tylko nie w takich warunkach, jakie jej do tej pory proponowaliśmy. Woda ma być konkretna, nie jakieś fiu bzdziu marne w wanieneczce. Fotek brak, ale uwierzcie na słowo. Dzięki dziewczyny! :D

a za dwa tygodnie chrzest, dzisiaj jedziemy do Siwego ustalić menu, mmmoskole! Ciekawe, czy dziecko da nam zjeść - to Jej pierwsza wyprawa do knajpy.

10 komentarzy:

  1. U nas Franulek na Chrzcie był grzeczniejszy niż dotychczas:P Marysia jest przesłodka..uwielbia to co każda kobieta lubi:))))
    PS> świetny stołeczek-ząbek dojrzałam u siostry...skąd się takie bierze??? I ten niebieski kotek-przytulanka..rewelacja:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe, ja sobie spokojnego chrztu nie wyobrażam, dobrze, że mamy swoją mszę ząb jest nie tylko stołeczkiem, ale i lampą :D kupowałam w dkwadrat, ale teraz nie znalazłam tam, jest np tu: http://ceramika24h.pl/lampka-stolek-swiecacy-zab-p-7543.html kotek dzięki, mocno zainspirowały mnie kotki Baraqady:)

      Usuń
    2. Dzięki za namiar:))Pomysłowa rzecz:))))
      Ps. mi też wypadają włosy:(

      Usuń
  2. Zobaczysz karuzelke jaka Ty zrobilas dla swojej corci jeszcze ona pokocha :) Wszystko przed nia :) Suuper spedziliscie wspolnie czas :) I tak krzeselko zabek jest suuper :) Tez na nie zwrocilam uwage :):) Co do twoich wlosow ,moze witaminy zacznij brac ? Na pewno znajdziesz ,albo te dla kobiet ciezarnych ,albo karmiacych. Jezeli karmisz piersia to znaczy ,ze mala wyciaga duuzo witamin od Ciebie. Mysle ,ze powinny pomoc :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) włosy wypadają mi raczej standardowo, nie w związku z kp :) tylko mojemu mężowi praktycznie w ogóle nie wypadają i są dużo ładniejsze od moich, chociaż nic z nimi nie robi oprócz mycia, a ja maski, odżywki jeśli tylko mam czas a i tak liche przy jego ;)

      Usuń
  3. Robisz piękne rzeczy, niesamowite cudowne i taka też jest twoja corcia :) podziwiam , zazdroszcze i będę śledzić :) wnioskuję że mieszkasz w okolicy Rabki Zdrój - po siwym dymie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, zapraszam:)
      teraz mieszkam w Krakowie, ale pochodzę z Rabki i dużo czasu tu spędzam:)

      Usuń
  4. ja pochodzę z Krakowa ale od roku mieszkam pod Bochnia :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ajj no to nie moje okolice, eh ta Raba długa;) za to często bywam w Targowisku:)

      Usuń
    2. to masz do nas 10-15 min z Targowiska :) zapraszamy :)

      Usuń