sobota, 6 lipca 2013

Proszę Państwa, oto my!

na pokładzie:

 Mania






Jojka



 
D.
 


i ja





kocham te suwaczki :D


Dzisiaj zaczęliśmy pierwszy weekend w domku we trójkę!
Do tej pory albo D. pracował w soboty, albo byliśmy u Dziadków Mani.
W planach sprzątanie, pyszny obiadek roboty D., trochę szycia i wreszcie! ogarnięcie szafy z ciuchami ciążowymi. Czy tylko ja nie zdążyłam tego zrobić przez prawie 3 miesiące? :P

Ach, nie ma to jak prasowanie w sobotni poranek przy akompaniamencie rozmów Mani z D.


*zdjęcia D. i mnie zrobiła Agnieszka Porczyńska

7 komentarzy:

  1. Ale z Was cudna rodzinka!!!
    A Maniusia jeszcze taka maleńka, łap tę chwilę pełnymi garściami, bo dzieci tak szybko rosną. Jeszcze tak niedawno chodziłam z ogromniastym brzuchem, a dziś moja Pociecha ma prawie 2,5 roku - niesamowite jak ten czas leci!

    Będziemy odwiedzać. Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:)
      ja już się załamuję, że Ona tak szybko rośnie. Waży teraz dwa razy więcej niż przy urodzeniu, wyrosła z większości ubranek, przestaje mieścić się w kołysce, no dramat :( ;)

      Usuń
  2. jak miło Was widzieć :))))))
    ps. wyłączysz weryfikacje obrazkową? plisssss

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      oo, to mam włączoną?
      zaraz coś zaradzę ;)

      Usuń
  3. No witaj maleńka w blogowym świecie...tzn wiem że ona już jakiś czas jest ale teraz ma swoją stronę:)))))
    Buuuuziaki:****

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak wszystko dobrze pójdzie to i my będziemy we 3 pod koniec listopada :)

    Na pewno będę Was odwiedzać :) buziaki dla Marysi :)

    OdpowiedzUsuń